미국 할로윈 파티 My First Halloween Party in US

728x90


미국 할로윈 파티

My First Halloween Party in US




시동생 캐시디가 대학 친구들과 할로윈파티를 열거라고 초대해주었다.

한번도 할로윈파티 안가본 나로서는 기대가 많이 되었다.

Cassidy, my sister-in-law, invited us to her Halloween party.

I looked forward to it because I had never been to real Halloween parties.





캐시디는 룸메 바띠와 함께 집안 곳곳을 할로윈 분위기로 꾸몄는데

그 중 최고는 내가 제일 좋아했던 기묘한이야기 Stranger Things에 나오는 알파벳과 색색의 전구로 벽을 꾸민 거였다. ㅋㅋ

Cassidy decorated her apartment with her roommate Barthy.

My favorite was the Alphabets with colorful light bulbs on the wall.

It looked exactly the same as the one in Stranger Things :)





할로윈 분장은 처음이니까 간단하게 마녀로 했다. ㅋㅋ

고양이 스타킹이 너무 마음에 들었다. 

I became a witch wearing cute cat stockings.





남편은 드라큘라 ㅋㅋ

바띠가 스카일러 입술 옆에 피도 그려주었다.

My husband was a vampire.

Barthy drew a blood from his underlip.





우리 같이 사진도 찍었다.

캐시디 친구들도 많이 왔었는데 내가 사진 좀 찍어줄 걸 그랬나 아쉬웠다. ㅠㅠ

We took pictures of us together.

There were many friends of Cassidy's. Maybe I should have taken good pictures of them.





-

ⓒ JADENSKYLAR

If you enjoyed this post, Please press the like button ♡

http://jadenskylar.tistory.com/



반응형

JADE

Life in Alabama :: 미국일상블로그

    이미지 맵

    Alabama/Auburn 다른 글

    이전 글 Previous

    다음 글 Next